Picci

Wednesday, February 9, 2011

Kabut

Ingin kembali tanpa risau hati.

Satu hari.

Kata.

2 comments:

  1. ayat ni..... mcm karangan upsr adik aku dulu2 la mat..... " sila buat ayat dari perkataan yang diberi"

    rahmat pernah kata x nak keje kat jb sebab nak timba pengalaman kat kl.... skang mungkin rahmat nak balik jb dan "ingin kembali tanpa risau hati"
    "suatu hari" rahmat pasti akan balik ke jb.... munaikan "kata" yang dulu penah dijanjikan.....
    terer x karangan aku????????

    ReplyDelete
  2. ahahahaha aku terkedu baca ayat ni. kalau aku jadi cikgu rase leh bg markah 15/10. pandai betul. anak sapa laa ni..heheheh

    betul la ja. kadang2 tensen keje.x bbaloi tp aku pikir nk dapat pengalaman tu utk kemudian hari. tu lg penting. skrg ni mmg kene susah2 sgt

    ReplyDelete